کاری که باهم انجام می دهیم

همکاری با ما

به P4Ciran کمک کنید.

چرا باید کمک کرد؟

بحث ایران فرهنگی و آموزش‌وپرورش به صورت اعم و آموزش و پرورش کودکان به صورت اخص موردی است که کمتر به اهمیت و ضرورت آن پرداخته شده و تاثیر آن بر توسعه کم اهمیت و گاهی بی اهمیت انگاشته شده است. فلسفه برای کودکان پنجره ای است برای پرورش کودکانی که به مهارت‌های فکری مجهز باشند. نیروی محرک p4ciran.com اجتماع افرادی است که ارزش p4c را درک کرده و ایده ها و منابع خود را به اشتراک می گذارند.

ما معتقدیم که مفیدترین منابع برای p4c منابعی است که با کودکان و نوجوانان آزمایش شده است. و ارزشمندترین تسهیلگران فبک کسانی هستند که دانش و مهارت لازم را در این زمینه کسب کرده اند

ما همچنین معتقدیم که باید به زمانی که برای ایجاد منابع مفید و کسب تجربه اختصاص داده اید پاداش دهید. بنابراین ما برای کار شما هزینه های حق امتیاز را ارائه می دهیم و همچنین از حمایت های انجمن در وب سایت p4ciran.com بهره مند می‌شوید. مهمتر از همه، شما از دانستن اینکه کسی در جایی مجبور نیست ساعت‌ها وقت خود را برای تکرار کاری که قبلاً انجام داده اید صرف کند، رضایت خواهید گرفت.

ما دنبال چی هستیم؟

ما به تسهیلگران باتجربه در زمینه فبک برای اجرای دوره های آموزشی نیازمندیم و همچنین منابعی که معلمان یا والدین می توانند از آنها برای تحریک بحث فلسفی و تأملاتی با کودکان و نوجوانان استفاده کنند. ما به دنبال منابع عملی مناسب با پیشنهاداتی برای فعالیت ها، بحث ها و سوالاتی هستیم که مجریان می توانند از آنها استفاده کنند. اکثر منابع ما برای استفاده در دوره های کودکان و نوجوانان است، اگرچه ما می خواهیم دامنه مواد محرک با کیفیت خوب را برای گروه های سنی بالاتر افزایش دهیم.

چگونگی همکاری با انجمن من، فلسفه، زندگی

انجمن به همکاری داوطلبانه شما برای رشد فرهنگی خوش‌آمد می‌گوید. زمینه‌های همکاری گسترده است و هر کسی بنا بر گرایش، علاقه و توانایی خود می‌تواند یاریگر ما باشد. برخی از گستره‌های همکاری عبارت‌اند از:

  • کمک‌های مالی برای رشد برنامه فلسفه برای کودکان در جامعه
  • همکاری در زمینه‌ی ترجمه آثار فلسفه برای کودکان
  • همکاری در زمینه‌ی ایجاد بستر لازم برای برگزاری دوره ها در منطقه‌ای که سکونت دارید.
  • ایجاد پیوندهای فرهنگی بین کوشندگان این عرصه در درون ایران و بیرون از ایران.
  • شناساندن انجمن به علاقه‌مندان از راه‌های گوناگون.
  • کمک‌های فنی در زمینه‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و گرافیکی.
  • تهیه گزارش‌ها و مقاله‌ها در زمینه‌ی پرورش مهارت‌های فکری.

اگر می خواهید برای ما بنویسید و خودتان را به ما معرفی کنید:

ما پیشنهاد می‌کنیم سایت ما را جستجو کنید و همچنین به نمونه مطالب رایگان بارگذاری شده نگاه کنید تا ببینید آیا علاقه، تخصص و تجربه لازم در زمینه تسهیل‌گری فبک را دارید و همچنین می توانید منبع مناسبی برای p4ciran.com بنویسید. اگر می‌خواهید برخی از مطالب را برای ما ارسال کنید، ما آنها را بررسی می‌کنیم و درباره مناسب بودن آنها برای سایت ما بازخورد می دهیم.

فرم همکاری با ما

    آخرین مطالب

    گروه سنی +۱۵

    شواهد عینی و بررسی های تجربی نمایانگر آن است که در این گروه سنی اندازه

    گروه سنی +۱۲

    در این دوره نوجوان علاوه بر بلوغ فکری به بلوغ جسمی نیز می‌رسد و این

    گروه سنی +۹

    کودکان این گروه سنی آخرین سال های دبستان خود را می‌گذرانند. در این سن کودک

    برای ارتباط با ما فرم زیر را تکمیل کنید