کاری که باهم انجام می دهیم

گروه سنی +۱۲

در این دوره نوجوان علاوه بر بلوغ فکری به بلوغ جسمی نیز می‌رسد و این حجم از تغییرات برای یک نوجوان می‌تواند بسیار چالش برانگیز و دشوار باشد، بنابراین زندگی نامه‌های افراد موفق، مبارزات تاریخی و داستان های حماسه‌ای می‌تواند در این دوران کمک زیادی به نوجوان کند. نوجوان با خواندن کتاب های مفید می‌تواند به تجربیات خود اضافه کند و از وقت گذاشتن برای مسائل غیر ضروری و ناسالم جلوگیری کند.

در این دوره، شماری از نوجوانان به خواندن کتاب علاقه نشان نمی‌دهند. حتی آن ها که در کودکی کتاب خوان بوده‌اند. دیدن تلویزیون، بازی‌های کامپیوتری و سینما برای آن‌ها بسیار جالب‌تر از خواندن کتاب است. از آن‌جا که سن نوجوانی به خودی خود مشکلات روحی ویژه‌ای را نیز به همراه می‌آورد، کار شما در این زمینه بسیار دشوارتر است.

در این دوره بیشتر کودکان، خوانندگان توانمندتری شده‌اند و می‌توانند به‌تنهایی بخوانند و از خواندن لذت ببرند. شما به‌عنوان خانواده باید این شوق خواندن کتاب را در فرزند خود زنده نگاه دارید. هرگز کودک خود را به بهانه درس از خواندن بازندارید. فراموش نکنید که کودک کتابخوان در درس‌ها نیز موفق‌تر خواهد بود؛ زیرا او با خواندن کتاب‌هایی که دوست داشته است مهارت‌های خود را در خواندن که مهم‌ترین آن‌ها درک مطلب است، بهبود بخشیده است. هستند کودکانی که در این دوره می‌خوانند، بدون آن‌که درک درستی ازآنچه می‌خوانند داشته باشند.

انجمن “من، فلسفه، زندگی” کودکان شما را به کلاس‌های مخصوص این گروه سنی دعوت می‌کند. اهداف برنامه فلسفه برای کودکان و کلاس‌های پرورش مهارت‌های فکری انجمن در این گروه سنی عبارتند از:

  1. بهبود توانایی تعقل کودکان و نوجوانان
  2. پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان
  3. رشد فردی و میان فردی
  4. پرورش درک اخلاقی کودکان و نوجوانان
  5. پرورش توانایی مفهوم‌یابی از تجربه

فرم ثبت نام

    اشتراک گذاری

    آخرین مطالب

    گروه سنی +۱۵

    شواهد عینی و بررسی های تجربی نمایانگر آن است که در این گروه سنی اندازه

    گروه سنی +۹

    کودکان این گروه سنی آخرین سال های دبستان خود را می‌گذرانند. در این سن کودک

    گروه سنی +۷

    ۷ سالگی یعنی سال های اول ابتدایی یا دبستان کودک. در این سن کودک قدرت

    برای ارتباط با ما فرم زیر را تکمیل کنید